رییس هیات مدیره موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان خبر داد:

برگزاری همایش فرهنگیان عضو موسسه در راستای شفاف‌سازی

به گزارش روابط‌عمومی و امور بین‌الملل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان، دومین جلسه کمیته تعاملات راهبردی موسسه 11 مهر 1401 با حضور اعضای کمیته برگزار و بر اطلاع‌رسانی بموقع در خصوص موفقیت‌ها و دستاوردهای موسسه تاکید شد.
دکتر دلبری رییس هیات مدیره موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان در جایگاه رییس کمیته بر اهمیت موضوع تعاملات با اعضا تاکید و گفت: کارهای بسیار خوبی در موسسه انجام شده و در حال انجام است که باید به بهترین شکل ممکن اطلاع‌رسانی شود تا اعضای موسسه، جمیع فرهنگیان و افکار عمومی در جریان این موفقیت‌ها قرار بگیرند.
وی افزود: بخشی از این کارهای خوب که باید اطلاع‌رسانی شود مربوط به محاسبه ارزش مالکانه، احیای بانک سرمایه، تنوع پرتفوی سرمایه‌گذاری و ورود به بازار سرمایه است.
رییس هیات مدیره موسسه تصریح کرد: باید دستاوردها و موفقیت‌های موسسه و شرکت‌های اصلی و تابعه در حوزه‌های مختلف، به شکل کاملا شفاف و بموقع به اطلاع اعضا رسانده شود تا فرهنگیان آگاهی کاملی نسبت به مجموعه متعلق به خودشان پیدا کنند و به ایجاد امید و اعتماد در بین آنها بیانجامد.
در این جلسه همچنین در خصوص فرآیند و نحوه برگزاری همایش فرهنگیان عضو موسسه که قرار است در روزهای 19 و 20 مهر و با حضور 80 نفر از اعضای موسسه از سراسر کشور برگزار شود، صحبت شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.