رییس هیات مدیره موسسه خبر داد:

افزایش سطح تعاملات با اعضا از اولویت‌های موسسه است

به گزارش روابط‌عمومی و امور بین‌الملل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان، سومین جلسه کمیته تعاملات راهبردی موسسه 30 مهر 1401 با حضور اعضای کمیته برگزار و در خصوص نتایج برگزاری همایش فرهنگیان عضو موسسه و همچنین راهکارهای تقویت تعاملات با اعضا بحث و تبادل نظر شد.
در این جلسه دکتر دلبری رییس محترم هیات مدیره موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان در جایگاه رییس کمیته بر اهمیت برگزاری منظم جلسات کمیته به منظور افزایش سطح تعاملات موسسه به ویژه با اعضا تاکید کرد.
وی با اشاره به برگزاری موفقیت‌آمیز همایش فرهنگیان عضو که در روزهای 19 و 20 مهرماه برگزار شد، افزود: مهم‌تر از برگزاری همایش، حفظ و افزایش سطح تعامل با اعضای حاضر در همایش و همچنین بازتاب نتایج و دستاوردهای همایش به فرهنگیان عضو موسسه است.
دکتر دلبری یکی از نتایج مثبت و قابل توجه این رویداد مهم را رضایت فرهنگیان حاضر در این همایش از سطح تعاملات، آگاهی‌بخشی و شفاف‌سازی در خصوص فعالیت‌های موسسه دانست و تصریح کرد: همان‌طور که نتایج نظرسنجی از حاضران در همایش نشان داد، دیدگاه این عزیزان قبل و بعد از همایش بسیار متفاوت بود به طوری که شاهد بهبود 93 درصدی در نگرش آنها نسبت به عملکرد و برنامه‌های صندوق ذخیره فرهنگیان بودیم.
رییس هیات مدیره موسسه یکی دیگر از نکات ارزنده این نشست را تعاملی بودن آن عنوان کرد و گفت: هیات مدیره موسسه تاکید بسیار زیادی بر تقویت تعاملات با اعضا دارد و در همین راستا، همایش با فرهنگیان نیز به صورت کاملا تعاملی برگزار شد که در نتیجه رضایت 90 درصدی اعضا را به دنبال داشت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.