رییس هیات مدیره موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان در کمیته تعاملات راهبردی عنوان کرد:

استفاده از همه ظرفیت‌های اطلاع‌رسانی به منظور آگاهی‌بخشی و شفاف‌سازی به اعضا

رییس هیات مدیره موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان روز دوشنبه 9 آبان 1401 در چهارمین جلسه کمیته تعاملات راهبردی موسسه با اشاره به ظرفیت‌های فضای مجازی، تصریح کرد: باید ظرفیت‌سازی در فضای مجازی و به ویژه شبکه‌های اجتماعی داخلی را تقویت کنیم و از آن برای اطلاع‌رسانی و شفاف‌سازی بهره بگیریم.
وی یکی دیگر از ظرفیت‌های اطلاع‌رسانی را نشریات چاپی از جمله فصلنامه هم‌افزا عنوان کرد و افزود: با تقویت رویکرد علمی، آینده‌پژوهشی و گزارش عملکرد به اعضای موسسه، می‌توان به نیازهای طیف وسیعی از مخاطبان این نشریه پاسخ داد.
دکتر دلبری بیان داشت: باید موضوعات کلان تعاملات راهبردی از جمله تعامل با فرهنگیان محترم عضو موسسه و سایر فرهنگیان، بنگاه‌های اقتصادی، نهادهای مرتبط با موضوع فعالیت موسسه و … در این کمیته مطرح شده و در خصوص آنها بحث و بررسی صورت گیرد.
دکتر کرم‌رضا پیریایی، مدیرعامل هلدینگ تدبیرگران اطلس نیز با اشاره به اینکه بیش از یک میلیون و 500 هزار نفر از فرهنگیان عضو شاغل و بازنشسته موسسه هستند، گفت: باید با استفاده از روش‌ها و ابزارهای مختلف به اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی به مخاطبان فهیم موسسه پرداخت زیرا هر کدام از این ابزارها، مخاطب خاص خود را دارد که یکی از آنها نشریه هم‌افزا است.
وی تصریح کرد: برای غنی‌تر کردن محتوای نشریه هم‌افزا می‌توان از ظرفیت اساتید دانشگاهی و سایر متخصصان حوزه روابط‌عمومی استفاده کرد تا این نشریه بیشترین بهره‌وری را داشته باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.