بازدید رئیس هیئت مدیره موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان از خانه نوآوری و فناوری ایران در سوریه

رئیس هیئت مدیره موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان در سفر خود به کشور جمهوری عربی سوریه، از خانه نوآوری و فناوری ایران در شهر دمشق بازدید کرد.
طی این بازدید مهندس ضیغمی، مدیر خانه نوآوری و فناوری ایران در سوریه گزارشی از فعالیت‌ها و برنامه‌های این مرکز از زمان افتتاح آن را ارائه کرد.
وی ایجاد فضای کار اختصاصی و اشتراکی و عرضه دائمی محصولات تولیدی شرکت‌های دانش‌بنیان را از جمله خدمات این مرکز به شرکت‌های علاقه‌مند جهت حضور در کشور سوریه عنوان کرده و با اشاره به توانمندی بالای شرکت‌های موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان خواستار حضور فعال این شرکت‌ها در بازار سوریه شد.
دکتر دلبری نیز در این دیدار با اشاره به سطح مناسبات و روابط خوب سیاسی بین دو کشور بر اهمیت بازار سوریه و لزوم حضور شرکت‌های ایرانی در این بازار تأکید کرد.
هم‌چنین دکتر دلبری ضمن بازدید از قسمت‌های مختلف این مجموعه، آمادگی حضور شرکت‌های موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان به‌ویژه در بخش انرژی و گردشگری را اعلام کرد.
شایان ذکر است، خانه نوآوری و فناوری ایران در سوریه در سال 99 به همت معاونت علمی ریاست جمهوری و با هدف تسهیل صادرات به کشور جمهوری عربی سوریه، در منطقه آزاد تجاری دمشق افتتاح شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.